کابینه رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای عملیات‌های محور مقاومت در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله به وزرای خود تلفن‌های همراه ماهواره‌ای داد.

کابینه اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، ظهر امروز (جمعه)، فاش کرد این اقدام برای جلوگیری از قطع ارتباط وزرا و مقامات اسرائیلی در صورت پاسخ محور مقاومت به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «فؤاد شکر» فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان انجام شده است.

این رسانه اسرائیلی می‌گوید برخی از وزرای اسرائیلی این تلفن‌های ماهواره‌ای را دریافت کرده‌اند و به برخی دیگر دستور داده‌ شده فورا این تلفن‌ها را تهیه کنند.

یدیعوت آحارانوت اشاره کرد که برخی از دفاتر کابینه اسرائیل خود را برای این وضعیت آماده‌ کرده‌اند و تلفن‌های ماهواره‌ای دریافت کرده‌اند.

«یوسی شیلی» مدیر دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی جلسه‌ای تصویری که روز گذشته با مدیران وزارتخانه‌های این رژیم برگزار شده است، از مقامات اسرائیلی خواسته است که از وجود ژنراتورهای برق و پر بودن مخازن با سوخت دیزل برای جلوگیری از قطعی ارتباط تلفنی اطمینان حاصل کنند؛ اما باعث ایجاد رعب و وحشت نشوند.
رسانه‌های اسرائیلی طی روزهای گذشته خبر داده‌اند که شهرک‌نشینان اسرائیلی برای خرید مواد ضروری به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند تا برای چند هفته غذا ذخیره کنند.

منابع اسرائیلی می‌گویند مقامات این رژیم طی روزهای اخیر دستورالعمل‌هایی در خصوص رفتن به پناهگاه‌ها صادر کرده‌اند.
این موج وحشت پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در فلسطین اشغالی به راه افتاده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز چهارشنبه با صدور دو بیانیه رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز عصر روز گذشته در سخنرانی خود به دنبال شهادت فؤاد شکر فرمانده ارشد این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در بیروت تاکید کرد که پاسخ به این جنایات حتمی خواهد بود.

کد خبر 871172
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha